BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, February 25, 2011

diriku seperti kertas jawapan

setiap hari tugasan menanda kertas jawapan adalah rutin yang tak boleh ditinggalkan..but i like it so much..sometimes i think, my life is just like the answer paper.. if the marks are 10..and u answer correctly u'll get 10..tapi kalo ada grammatical error, marks will be deducted and it will become below than 10..maybe 8..5..or less than it..mcm tu jgk kehidupan aku..aku cuba untuk mencapai markah penuh..yg wajib aku usahakan tetapi aku ni manusia yg lalai..yang mudah tergoda..disebabkan kelalaian itu..aku tak mungkin dapat markah pnuh..aku benci kepada hasad dengki..tanpa ku sedar..aku telah memuntahkan rasa amarahku dalam hati kepada org yg membuat hasad dengki kpd kawan ku..oh..bukankah mereka juga manusia??yg tak lepas dari kesilapan?? Astaghfirullah..aku beristighfar..siapalah aku untuk merasa marah pada golongan PHD..skarang aku meluahkan di sini pulak.so, aku rasa markah aku da semakin kurang..tapi hanya Dia yang lagi mengetahui..aku berserah kepadaNya..

1 comments:

Lady of Leisure said...

mal, if writing can ease yr mind, keep it up dear..